Sveriges största digitala talkshow väljer Adviser

24 februari 2022

Sedan i höstas när Rasmus Ohlin tillträdde som ny VD har stort fokus legat på att knyta till sig nya samarbeten. Nu står det klart att Adviser har fått in två nya uppdrag som skiljer sig ganska mycket från de traditionella och nischade B2B uppdrag man haft de senaste 20 åren – två uppdrag som skapar fantastiska möjligheter för ökade intäkter.

Det ena uppdraget är för HowToTalk, en digital talkshow som nått stora framgångar de senaste åren. Kanalen passar de flesta annonsörer, både de som har ett behov att nå ut brett och digitalt, och för de som vill skapa innehåll och medverkan. Pre-rolls, frågelåda eller djupintervju – möjligheterna är oändliga.

– Vi valde att kroka arm med Adviser då de upplevdes som de mest hungriga och kreativa aktörerna som vi förhandlat med. Samarbetet har precis börjat och vi ser fram emot många bra år tillsammans, säger Navid Fard, programledare på HowToTalk.

Mer om HowToTalk
Sveriges största digitala talkshow som sedan starten 2019 letts av Navid Fard. Varje tema släpps tre djupintervjuer och en gruppdiskussion och idag har talkshowen över 100 000 visningar per avsnitt.

För mer information
Kontakta Rasmus Ohlin, rasmus@anothermedia.se